2010-11-01

Pucko med vaniljbulle.

Jag sitter på en buss till Halmstad och har precis mumsat i mig en vaniljbulle och en pucko. Pucko är aldrig så gott som jag tror. En bra sak med swebus är att de har trådlöst internet, gratis. Eller gratis kan jag i och för sig inte påstå, jag har faktiskt betalat 200 kronor för biljetten. Det är inte mer än rätt att man får internet på köpet.
Jag tänkte att jag kunde skriva lite på hemtentan nu när jag inte har något speciellt för mig. Den ska vara inne på onsdag senast klockan 9.59, men så slog det mig att mina böcker ligger i ett utrymme under mig, det blir svårt att få tag på dem nu. Tror nästan att jag la dem där med flit, fast ändå omedvetet på något lustigt vis. Hur som helst kan jag inte göra någonting åt det nu. Så jag får ägna mig åt att fundera över vad jag skulle kunna skriva om, vilket jag har gjort i ungefär fyra dygn nu.

Klockan tre ska jag till skolan och lära mig indesign. Det ska bli så kul!

Förresten så är det lagom irriterande med dolt nummer och folk som ljuger.

Puss!

martina

hallå! bara funderar, vad skulle det kosta om man bad dig fota? :)

2010-11-03 @ 21:02:50
URL: http://mtina.blogg.se/
Paula

Martina: Det beror förstås lite på vad du har tänkt dig för foton :) Maila mig gärna och berätta mer!

2010-11-06 @ 23:13:14
URL: http://bythemorning.blogg.se/
Anonym

Fina bilder!

2010-11-30 @ 18:44:09
URL: http://emelietolinsson.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord