2010-10-26

Min tisdag.


(Nikon FM, kodak gold 200)

Jag måste tyvärr erkänna att jag inte gick upp när klockan ringde i morse. Istället fortsatte jag att sova tills klockan blev halv elva. Sände ett sms till min bok-kille (en kille i klassen över mig som låter mig köpa hans gamla kurslitteratur), allt för att komma undan så billigt som möjligt. Mötte upp honom utanför statsbiblioteket klockan halv tolv och blev några böcker rikare. Efter det fotograferade jag några höstlöv och begav mig sedan till "Götekarlssons foto" för att lämna in filmrullen.

Nu, ungefär fem timmar senare har jag läst 25 sidor ur en bok som jag tror har något slags sömnmedel inkletat i sidorna. Snark. Jag har också scannat in filmen jag lämnade in tidigare idag och blivit besviken på mig själv. Bilden ovanför är den enda ni får se. I helgen ska jag fota mycket mer. Jag lovar.


Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord