2010-10-24

En vacker syn


Vita bumullstussar som fridfullt faller från himlen och ner på marken. Lägger sig som ett varmt täcke över städerna och landsbyggden. Det är dags för träden och gräset att vila i några månader. Jag vill att vintern ska komma nu. Bilden är tagen förra året.

Jag har gjort en budget idag. Om jag ska ha råd att leva så måste den följas till punkt och pricka. Jag är kanske den sämsta i världen på att följa budget's. Tro mig, jag har gjort minst femtio budget's i mina dagar och alla har gått åt pipsvängen. Men nu måste jag ta mig i kragen och fixa det här, annars kommer detta sluta i kaos och jag vill ju inte sluta upp i lyxfällan. Okej, riktigt så farligt är det nog inte, men bäst att se upp innan det är försent. Får inte köpa onödiga saker, får inte.

twistnaturna @bdb

sjukt snygga foton du tar. blir antagligen till att följa din blogg lite, vilket jag aldrig brukar göra.

2010-10-24 @ 17:23:15
EmelieViktorsson

Åh, vad sugen jag blir på vinter nu! Hoppas den kommer tidigt i år med massa snö som ligger kvar lääänge :)

Budget är aldrig kul att leva på. Jag kör också på det just nu. Oturligt nog är det ju alltid när man lever på budget som man hittar de fina sakerna, hihi. Hoppas allt är bra med dig förresten, det var längesen jag såg dig nu! :)

2010-10-24 @ 21:31:45
Paula

twistnaturna: Tack så jätte mycket :)



Emelie: Ja det hoppas jag med! Tråkigt med budget, men nödvändigt antar jag! Jag mår bra, hoppas du mår fint du med! Har du förresten slutat blogga helt nu för tiden? :O

2010-10-25 @ 01:04:35
URL: http://bythemorning.blogg.se/
Em

Nejdå, jag bloggar fortfarande emellanåt! emiskrypin.blogg.se har jag som adress just nu! :)

2010-11-01 @ 20:07:32

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord