2010-10-13

Leopardhäst


(Nikon FM, kodak gold 200)

För några veckor sedan var jag på maskerad. Maskerader är något av det bästa jag vet.

Nu gör jag allt, förutom just det jag borde göra.

Vad jag borde göra:
- skriva textreflektion.
- läsa tråkig kurslitteratur

Vad jag gör:
- bloggar
- laddar upp konstiga bilder på fina leopardhästar
- läser andras bloggar
- funderar över teckningar jag ska rita
- fotograferar onödigheter med dianan
- dricker apelsinjuice
- lyssnar på coldplay och annat fint
- funderar på att ta en höstpromenad med kameran

Malin

Superduperfin blogg du har Paula! Dina bilder kan jag ju vara dåligt avis på, men jag fick ju åtminstone stoltsera på denna, lättar såklart upp mitt bland all tentaångest :-) Sista rycket nu, Kram!

2010-11-02 @ 00:18:10
URL: http://allofit.blogg.se/
Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hjälp! Haha sjit vilken bild.

Fin blogg.

2010-11-15 @ 17:09:48
URL: http://ninaruthstrom.se

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord