2011-12-22

Slottsvillan

Igår träffade jag Linnea (Modellen) och Johanna Hartelius (Makeupartist) på slottsvillan i Huskvarna för en fotografering. Slottsvillan är en av de finaste platser jag vet, att få fota där inne var helt underbart. Lika roligt var det att fota Linnea som visade sig vara en helt fantastisk modell, fick kontakt med henne via modellbilder.se. Eftersom smink inte är min expertis så frågade jag Johanna om hon ville hjälpa till, det ville hon. Sminket blev precis som jag tänkt mig, superbra!

Här är några av alla bilder vi tog.



Modell: Linneá
Makeupartist: Johanna Hartelius

martina

fina! :)

2011-12-23 @ 16:41:04
URL: http://mtinamusic.tumblr.com
Sania

Pianon är vackra - och du med! Jag har ju bevakat dig och så, men jag minns inte om jag frågat - spelar du piano?



Visst har jag rätt alltid! Och med all rätt som jag analyserat i mina dagar! :)

2012-01-16 @ 15:36:37
URL: http://sania.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord