2012-02-09

Torsdag med tillhörande översakning


Kusin Denise, dagen innan julafton.

Det är mitt i natten och jag tänker på allt och inget. Till exempel på hur dålig jag har varit på att uppdatera bloggen den senaste tiden. Det ska bli ändring på det nu. Jag ska skriva mer om vad som händer om dagarna och fylla inläggen med massor av vardagsbilder, fotoprojekt och teckningar.

Dessutom har jag fått en alldeles utmärkt idé (tycker jag förstås). På mitt skrivbord har jag exakt tio rullar med film som jag inte har haft råd att framkalla. Nu har jag nästan glömt bort vad de innehåller. Med start i morgon ska jag framkalla en film varje torsdag, som en liten överraskning till mig själv. Jag ser redan fram emot de tio närmaste torsdagarna, älskar överraskningar!

Nu ska jag drömma lite.
Godnatt på er!



Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord