2010-10-12

Tisdag


(Nikon FM, Kodak gold 200)

Jag har fått punka på bakhjulet. Vilket betyder att jag måste gå till skolan på obestämd tid. Det kom ganska lägligt dock, eftersom de ska renovera hissen här i huset under två veckors tid. Det hade varit lagom jobbigt att behöva bära cykeln ner för alla trappor varje dag.

Jag var måttligt sur igår. Men det kanske blir fint att gå trots allt. Nu när hösten är här och det ligger krispiga löv överallt. Det finns inget bättre än ljudet av löv som krossas under fötterna.
/Paula

Elina mkv

Vilken fin blogg du har!

2010-10-12 @ 12:18:35
Paula

Tack Elina! :)

2010-10-12 @ 16:30:19
URL: http://bythemorning.blogg.se/
Tomas från Jönköping

Där ser man. Jag trodde jag var den enda i världen som roade mig med att lyssna på löven som krossas under fötterna. Någon enstaka gång brukar jag lyssna när jag krossar ett höstlöv med skon och studera det förstörda lövet. Testa det någon gång. Fast man måste vänta med det till längre fram på hösten innan det blir riktigt roligt.

2010-10-14 @ 18:51:00

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord