2011-08-07

Kattflickan


Mamma och pappa kom hem från Norge idag, de hade med sig Norska kakor med smak av kokos. På tal om Norge så drömde jag om en norsk mördare inatt. Han hade iskalla, grå ögon och sprang rakt emot mig för att brotta ner mig på marken. Jag gjorde allt för att försöka ta mig ur hans grepp. Plötsligt kunde jag inte se honom längre, men på något lustigt vis visste jag att han fanns kvar ändå, kanske iakttog han mig från en osynlighetsmantel. Redo att attackera när jag minst anar. Jag gick omkring i mina föräldrars hus på helspänn så tyst jag kunde, men mitt hjärtat dunkade så högt att mördaren omöjligt kunnat undgå det. Just när polisen rusade in så vaknade jag.

Jag fyller förresten år idag. 23 år. Det känns så overkligt, men ändå ganska bra på något vis.
Teckningen ovanför ritade jag igår.


Angelica

va fint! ÅH grattis :D

2011-08-07 @ 17:00:26
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Anton Berg-Flemström

Grymt skön blogg! :D

2011-12-06 @ 23:44:03
URL: http://abfphoto.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord