2011-03-24

Tio dagar

Här är min lista som jag ska försöka följa de närmaste tio dagarna. Jag tappat bort mig själv och behöver lite riktlinjer i mitt bloggande. Min tanke är att det ska vara mycket fotografier och illustrationer men också en hel del text.

Det här kommer jag att blogga om:

Dag 1 - Lite onödig fakta om mig
Dag 2 - Favoriter
Dag 3 - Jag är rädd för...
Dag 4 - Drömmar
Dag 5 - Kärlek
Dag 6 - Filmtips
Dag 7 - Någonting tokigt
Dag 8 - Saker som gör mig ledsen
Dag 9 - Det här inspirerar mig
Dag 10 - Boktips

Första inlägget kommer lite senare ikväll (läs natt). 

Det gick dessutom katastrofalt dåligt på tentan idag och jag vill mest gräva ner mig. Fast istället tröstar jag mig med en bra film och massor av smörpopcorn.


Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord