2011-09-12

Lite så här ser det ut hemma hos mig på gamletull

Jag har spikat upp saker på väggarna och målat fondväggen ljusblå. Nu hoppas jag på att HFAB inte blir sura, glömde nämligen att fråga om man fick måla om. Men det värsta som kan hända är nog att jag får böter eller måste måla om igen, det tar jag när det kommer.

Jag börjar känna mig ganska hemma här i mina 26 kvadrat. Det enda som fattas är en lurvig katt som sällskap. Den skulle vara kelig och älska att ligga i knät och bli klappad, och inte vara läskig eller får mig att nysa. Fast för kattens skull så tänker jag inte skaffa den. Det är alldeles för litet här hemma och det skulle vara kattplågeri att tvinga den bo så trångt. Jag tror på att katter och andra djur ska få leva så nära naturen som möjlig. Men jag kan inte säga annat än att det skulle det vara mysigt.


+Edith

Gud vad fint med foton sådär på väggen! älskar klädnypor.

2011-09-12 @ 18:10:51
URL: http://edith.webblogg.se/
Elin-Alice

Åh, vad fint du verkar ha det!

2011-09-21 @ 00:07:39
URL: http://medmiranda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord