2012-08-27

Det lilla huset i Bulgarien

Förra veckan var Henrik och jag i Bulgarien. Vi hälsade på hans fina föräldrar som bor i ett litet hus på landsbygden. De har en trädgård som det växer olika sorters vindruvor i. Blå/lila, vinröda och gröna. Om man blev sugen var det bara att plocka ner några och smaka på. Fint, tycker jag. Det var 35 grader varmt och vi badade i havet nästan varje dag. Ni som känner mig förstår att vattnet måste varit sjukt varmt, i vanliga fall är jag nämligen universums största badkruka.

Jag har tagit hundratals bilder. Men var inte rädda, ni kommer inte att behöva se allt vi åt och alla mina fotbilder på Bulgariens alla underlag. Här kommer några bilder från de första dagarna.
 

Angelica

nej va fint! va härligt det det ser ut att ha vart :)

2012-08-27 @ 21:14:24
URL: http://mataduvor.blogg.se
Maja

Va härligt med Bulgarien! :)

2012-08-27 @ 22:32:47
URL: http://yttersttrivsamt.blogg.se

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord