2012-03-23

Tea time


Jag är en sucker för övernaturliga serier. En av mina favoriter för tillfället är once upon a time som sänds på trean varje torsdagskväll klockan åtta. Så när den manliga hallåan berättade att veckans ansnitt var säsongens sista blev jag såklart jätteledsen. Vad ska jag nu göra med mina torsdagskvällar? Dricka te kanske eller vika papper, inte alls lika spännande.

Någon som har tips på andra bra serier?

Mooa

Vilken fin blogg du har! Har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2012-03-24 @ 16:28:37
URL: http://killergoat.blogg.se/
Tomas från Jönköping

Jag är också en sucker för övernaturliga serier. Min favorit är Förhäxad, den handlar om tre goda häxor som kämpar mot onda övernaturliga varelser.

2012-04-03 @ 14:32:23

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord