2012-05-09

Ett mönster

Vi är i slutskedet av vårt projektarbete i skolan nu. Förutom lite småsaker är det bara layouten av rapporten kvar att göra. Och eftersom min grupp är lite för amitiösa för vårt eget bästa har vi bestämt oss för att binda ihop vårt arbete till en riktig bok. Alldeles själva, vilket förstås också lär ta sin tid. Får inte glömma att plåstra om mina fingrar i förebyggande syfte. Ni vet, för att undvika eventuella papercuts. Önska oss lycka till!

Vi ska ha mönster på olika sidor i boken för att liva upp rapporten lite. Här är mitt förslag som jag har suttit och pillat med mest hela dagen idag. Jag har aldrig gjort mönster förut. Det var svårt att få ihop på ett bra sätt och jag vet fortfarande inte om det är helt okej. Gjorde lite olika färgkombinationer, men det här nedanför gillade jag mest. Bilderna är tecknade med blyerts, sedan skannade, färglagda och ihopklippta i datorn.






elisabeth

I like it

2012-05-09 @ 09:47:50
Angelica

gud så fint! ballt!

2012-05-14 @ 01:33:36
URL: http://mataduvor.blogg.se/
johanna

Paula! Jag bara måste få trycka upp det där till tavla och ha i salongen. Rackarns vad fint!

2012-05-17 @ 22:40:30
URL: http://roomofbeauty.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord