2013-06-29

Kusin Denise

För några veckor sedan tog min fina kusin studenten. Jag blir alltid så nostalgisk när studenterna tar över stans alla gator. Det var en så fin tid, gymnasietiden. Jag saknar Erikdahlbergsgymnasiet, min svenskalärare och de fina vännerna från klassen som jag träffar allt för sällan nu. Jag kan inte förstå att det är 6 år sedan. Det är nästan så att jag blir illamående när jag tänker på det. Snart sitter jag väl på ett äldreboende, stickar strumpor, dricker svart kaffe och undrar vad i hela friden jag gjort med mitt liv. 24 år och åldersnoja. Absolut inte. Grattis Denise!
 
 
 
 
 
 

elisabeth

Räkna de lyckliga stunderna!
Kul att du bloggar igen !Gillar dina bilder





























Svar: Tack Elisabeth :)
Paula

2013-06-29 @ 22:34:54
Frida

Ååh vad fin hon är! Så kul med bra studentfoton.

Svar: Ja visst är hon fin.
Paula

2013-07-02 @ 09:58:40
URL: http://dezdemonas.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord