2012-03-19

Hello, do you remember me, I am your long lost penpal...


Den översta teckningen ritade jag för flera månader sedan. Texten som ska föreställa cigarettrök är från Long Last Penpal, en låt av Hello Saferide som jag lyssnade på minst varannan dag den perioden. Nedersta teckningen är från idag. Det är en omtolkning av ett fotografi från den här sessionen med Emma. Jag är säker på att ni kan lista ut vilket av dem.

Nu ska jag se på Bridget Jones Dagbok som går på 3:an och vräka i mig popcorn tills jag mår illa. Underbart!

Ps. På tal om att må illa. Jag har bytt ut min header. Var så trött på den förra att jag mest ville spy. Den nuvarande får vara kvar tills jag kommit på en bättre idé.

Freja

den översta var helt fantastisk!

2012-04-07 @ 21:06:53
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.com
martina

Åh! Älskar översta bilden!

2012-05-01 @ 21:32:17
URL: http://mtinamusic.tumblr.com

Lämna gärna en kommentar

Namn
Är du här ofta?

E-postadress (publiceras ej)


Blogg eller hemsida?


Dina ord